maandag 28 augustus 2006

Nog maar één weekje ...


De tijd vliegt. Ik kan het niet meer ontkennen: Australië komt steeds dichterbij. Nog precies één weekje en dan stap ik in het vliegtuig. Ik vlieg via Londen, via London Heathrow om precies te zijn. Een paar weken geleden kreeg ik een email van de reisorganisatie (Travel Active) waarin stond dat de veiligheidsmaatregelen op Heathrow verscherpt waren naar aanleiding van eerdere gebeurtenissen. (De ontdekking van een terroristisch complot om toestellen van Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen te laten exploderen.) Ik, als passagier (of avonturier, zoals Travel Active mij aanspreekt), zou alleen nog een plastic tas aan handbagage mee mogen nemen met daarin de strikt noodzakelijkheden; paspoort, reisdocumenten, medicatie (met uitzondering van vloeibare medicatie), portemonnee, sleutels, bril (zonder koker), zakdoekjes én tampons. God, wie heeft verzonnen dat een mens kan leven zonder muziek? Voor mij eveneens een strikte noodzakelijkheid! Maar goed, een paar dagen later kreeg ik gelukkig opnieuw bericht: de maatregelen waren alweer versoepeld. Ik mag mijn geliefde roze iPod mee het vliegtuig in nemen, evenals mijn Canon Ixus, waardoor ik in staat zal zijn jullie na aankomst te verblijden met wat mooie foto's van bovenaf. :) Het zou toch ook wat zijn, ..een hele dag vliegen met als vermaak wat zakdoekjes en tampons? Of kunnen we tegenwoordig ook creatief zijn met brillen en pillen? Hm, nu overdrijf ik vast een beetje. Ik vlieg met British Airways en de hele reis is voorzien van films, drankjes en hapjes.
Dus. No worries! ;-)

ps. En die foto linksboven heeft slechts als doel om de post wat op te leuken. Bewerkt met Photoshop ja.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hmmm, ik heb toch liever dat je je voor mijn part zit te vervelen in het vliegtuig dan dat je nooit aankomt in Australie.....
dikke kus

maandag, 28 augustus, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

mamaria doet gezellig mee met de hysterie.
En dat, lieve vrienden, is hoe de terroristen winnen.

dinsdag, 29 augustus, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage