maandag 4 september 2006

Het is zover!


Oké lieve mensen, ..het is zover. Ik ben weg! Alles is gepakt en goed en wel voorbereid, dus ik ben definitief klaar voor Australië (& Nieuw Zeeland)!!!
Ik zou hier nu hele verhalen neer kunnen zetten over wat ik allemaal denk en voel, maar ditmaal zal ik jullie sparen.
Ik moet morgen vroeg op (..05.00 uur) en ik vlieg om 09.50 uur vanaf Schiphol. Dus misschien is het nu een mooie tijd om te gaan slapen ...

Tot snel, ..vanaf de andere kant (van de wereld ...)

12 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

ik zag je vandaag nog en nu moet ik je een jaar lang missen! :(
hoop wel dat je veel plezier hebt daar!
kusje van mij
mark

maandag, 04 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Ik zal je (LJ) missen, heel veel plezier en fijne ervaringen gewenst alvast :

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Karin!
Heel erg veel plezier, enjoy it!! :)
XXX Emily

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hey Karin,

Fijne vlucht! Ik zal je weblog elke dag checken! Kan niet wachten op je verhalen! :)

Kus,
Chantal

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Heej lieverd,
Toch wel emotioneel zo'n afscheid, we hopen dat je een fantastisch jaar tegemoet gaat en dat we van wat je daar meemaakt hier iets meekrijgen.
liefs papa en mama

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Fijne reis!

hopelijk snel weer hier terug met verhalen en foto's :)

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi zusje,
Nog een fijne reis. Ik hoop dat alles vloeiend verloopt, jammer dat ik niet mee kon :(
Veel liefs en kusjes,

je broertje

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

leuk, ik zit hier nu een dag. Hoop dat je een goede reis hebt! :)

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hai buurmeis(je)
Hoop dat je een goeie vlucht heb en vind het een hele onderneming zo alleen zonder familie ! Ik ga je log zeker volgen en hoop dat een fijne tijd heb daar en gezond weer thuis komt natuurlijk ! succes Dick

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

kus...

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

He Kaatje, spannend hoor. Ik heb de hele dag aan je gedacht, en aan je ouders natuurlijk.
Is het afscheid een beetje meegevallen?? Nou, in elk geval is het avontuur nu voor je begonnen. Geniet en doe voorzichtig, ik kom regelmatig hier kijken voor nieuwtjes.

Heel veel liefs en tot over een jaar.

dinsdag, 05 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Wow, dat klinkt spannend! Een jaar weg! Ik was op zoek naar informatie over mensen die naar Nieuw Zeeland gaan/geweest zijn, omdat we zelf over 2 weken op vakantie gaan (helaas maar 5 weekjes) en toen kwam jouw blog langs ;-)!In Australië zijn we 2 jaar geleden geweest (8 weken) en wat een aardige mensen en een mooi land is het! Nou ja ik hoop in ieder geval dat je veel lol hebt enne no worries!

woensdag, 06 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage