donderdag 7 september 2006

Singapore!

Hoi lieve mensen!

Hier mijn eerste, korte berichtje! We staan nu op het vliegveld van Singapore en ik heb nog ongeveer 7 (?) minuten gratis Internet. Alles is tot nu toe heel goed gegaan. De reis was lang, maar erg gezellig (ik had zogenaamd geen jetleg, maar ben toch maar gaan slapen na de reis van veertien uur :)), en de groep is heel leuk! Na de reis kregen we een tour door Singapore, ..langs tempels en Botanische tuinen. Vannacht sliepen we in een luxe hotel (ik sliep op de kamer met twee meiden) en aten we maar gewoon bij de Burger King.
Straks vliegen we naar Sydney. De bagage is ingecheckt en we vliegen om 09.55 uur.
Helaas is er niemand op msn, maar het is bij jullie dan ook midden in de nacht. Hierzo is het net half acht in de ochtend! :)

Het afscheid was best moeilijk. Ik begon te huilen toen Schiphol in beeld kwam, toen werd het wel ineens heeeeeel spannend. En natuurlijk toen ik weg moest lopen bij mijn pap en mam! :(
Het afscheid komt onvermijdelijk. Sta je er ineens echt alleen voor. Maar eenmaal door de douana valt er wel een grote spanning weg al, .. nog wel een traantje weg moeten pinken, maar ineens voelde ik me groot en stoer! :-D

En nu de rest! Het avontuur tegemoet. Ik kan niet wachten!
Een heeeeel dikke kus voor Erik, voor pap, mam en alle familie, vriendjes en vriendinnetjes! Ik ga jullie missen, en heel erg veel aan jullie denken. Nu moet ik echt stoppen, want mijn minuten zijn bijna op! Ik laat snel weer wat van me horen! Foto's van de groep en Singapore volgen...

kus vanuit Singapore!

12 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Oeh ja, voor zo'n lange tijd kan ik me heel goed voorstellen hoe lastig 't is afscheid te nemen en 't onbekende in te duiken (maar dat zei ik natuurlijk niet van te voren ;)

wat voor mietje is er om middernacht nou off?

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

hee lieverd,

wij vonden het afscheid nemen ook erg moeilijk hoor. Het valt niet mee als je weet dat je elkaar in het echt een jaar niet meer zal zien.
In ieder geval fijn dat het zover allemaal goed gaat en een hele fijne tijd daar beneden.
Dikke kus en knuffel

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Karin,

Even een berichtje van mij, Emil. Je weet wel van MEE Rotterdam :-).
Lastig he zo'n afscheid. Kan me voorstellen dat je het op het vliegveld even te kwaad kreeg, zou ik hebben hoor. Maar echt heel stoer dat je dit gaat doen. En gelukkig had je dat gevoel zelf ook al na de douane.

Singapore lijkt me echt heeel mooi. Ben stiekem wel een beetje jaloers :-). Ik blijf je zeker volgen.

Nou zet hem op, have fun, and keep on dancing.

Groeten Emil

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

karin!!!!! fijn wat van je te horen willemijjn en ik maakte ons al een klein beetje zorgen om je van hoe zal het nu met karin gaan enzo. We missen je ontzettend maar zijn erg trots op je dat je het toch wel gedaan hebt heel veel plezier en laat snel weer wat van je horen.
Ik hou heel erg veel van je dikke kusssssssssss en tot snel
Natalie

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

hoi karin
gisteren al een berichtje gestuurd
maar is fout gegaan
heel gek hoor jij aan de andere kant van de wereld
we vinden het wel heel stoer hoor
maak heel veel plezier
heel veel groetjes en een dikke kus

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hee zusje,

Een jaar weg is lang, maar ook een lange tijd om leuke dingen te doen :)
Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat zien daar.
Een dikke knuf en kus.

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Whoehoe, het avontuur is dan echt begonnen! Gek idee dat je nu zo ver weg zit. Maar hey, lang leve internet! En je blog! Leuk om je eerste post te lezen! Dat er nog maar veel mogen volgen! En foto's natuurlijk! Veeeeeel foto's! :)

Kus,
Chantal

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

zo! daar ben je dan aan het andere eind van de wereld... Singapore... gaaf hoor! Lieffie, ik mis je zoals gewoonlijk weer, maar ik weet dat je een fantastische tijd tegemoet gaat! een hele, hele dikke kus van mij en ik wacht vol spanning de foto´s af :)

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Nou geweldig dat het goed gaat allemaal.
Ben nog steeds de hele tijd bezig met aan je denken en aan hoe het nu met je zou zijn.
Ik moet je de groetjes doen van iedereen hier en ik kom snel weer even hier langs.

Dikke kus en knuffels van Marianne, Remco en Harry

donderdag, 07 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

leuk om wat van je te lezen en dat je het leuk hebt (en bedankt voor je smsje, ben blij dat je goed bent aangekomen enzo)!
afscheid is maar iets stoms trouwens... :s
veeeel kusjes!!!

vrijdag, 08 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

's nachts online zijn zit er even niet in voor mij, ik moet er veel te vroeg weer uit. *kijkt op de klok ;)*

En een huilende Karin.. niet zo gek als je er een jaar vandoor gaat lijkt me :) Maar groot en stoer ben je zeker! vooral stoer! :P

Maar 't belangrijkste: Enjoy yourself!!!

*kus*

vrijdag, 08 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Gelukkig valt de reis tot nu toe mee dan :)

en idd, als het er op aan komt is afscheid altijd ff moeilijk..
tot snel!

vrijdag, 08 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage