zaterdag 9 september 2006

Bellen enzo ...

Mijn Australische telefoonnummer: 0404701827. Nu doet 'ie het nog even niet, maar ik ben er mee bezig! ;-)

Ik ben nu sinds een paar dagen in Sydney, en verblijf de komende vier weken in een hostel. Ik heb het getroffen, want dit is echt een heel gezellig en fijn hostel mét een goed ontbijt! Sydney is ook heel leuk en dan heb ik alleen nog maar de stad gezien, ..het weer is hier namelijk net zo klote als in Nederland (is dat fijn om te horen? ;-)), dus ik ben nog niet naar het strand geweest. Komt nog wel.
Gisteravond wezen stappen met een groep meiden: the Pub tour. We zijn naar een pub geweest en daarna gaan dansen in verschillende disco's in de stad. Het was echt heel leuk, ..uitgaan is altijd goed en bier smaakt overal hetzelfde. Alhoewel, misschien hier net wat beter! ;-) En de mensen hier zijn heel open, vriendelijk en relaxt. En na wat biertjes gaat mijn Engels ook makkelijker, ..of dat denk ik alleen maar. Ik ben trouwens wel blij met het feit dat ik straks die cursus Engels nog even ga volgen. Ik red me opzich heel goed, kan mezelf verstaanbaar maken en begrijp wat anderen zeggen, maar toch sta ik af en toe wat te stuntelen, stel ik zinnen samen die niet goed kloppen.

Zometeen ga ik naar de Harbour Bridge en vanavond hoop ik wat foto's te kunnen posten voor jullie. Nog even geduld dus ...

Doeiii!! :-D

ps. Jongens, allemaal héél, héél, erg bedankt voor de comments hier! Ik lees ze allemaal soms wel 10 keer en ik vind het ontzettend fijn om ze te krijgen! :)

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Je hebt het al erg naar je zin dus, zo te lezen! Leuk dat je al een groep meiden hebt leren kennen waar je mee kan gaan stappen/wat drinken! Ik ben benieuwd naar de foto's! Kus, Chantal

zaterdag, 09 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

klinkt allemaal heel gezellig, jammer van het weer. Dat engels komt echt vanzelf wel, je woordenschat is nog niet toereikend en dan moet je gewoon nog teveel nadenken en mis je weer wat gezegd wordt, komt allemaal vanzelf goed...
We zijn trouwens wel heel erg nieuwsgierig aan het worden naar de eerste foto's.
Hele dikke knuffel en veel plezier

zaterdag, 09 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

He Karin, wat leuk dat het zo gezellig is. Hier is het trouwens prachtig weer hoor :)

Ik kijk uit naar de foto's.

Tot de volgende keer,

Dikke kus en knuffels van Marianne, Harry en Remco.

zaterdag, 09 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Net zulk klote weer als in nederland? *kijkt naar de zon en schaapjeswolken in een helderblauwe lucht*
En in australie doen ze niet aan "een duim schuim", toch?

*gaat weer op de foto's wachten*

Veel plezier! *x* remi

zaterdag, 09 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hai Karin,

How about we keep up the english....Nederlands gaat toch een stuk beter.
Hartstikke leuk je weblog te lezen. Ik vind dat je het al geweldig doet allemaal. Ik zou het je niet na kunnen doen. Ik mis je wel hoor bij MEE!
Heel veel plezier de komende weken en de volgende doe ik echt in het Engels.

Liefs Marissa

woensdag, 20 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage