vrijdag 15 september 2006

Harbour Bridge

Hallo jongens!

Daar ben ik weer, ..wellicht wat sneller dan verwacht!
Vanmiddag ben ik samen met een jongen en een meisje uit mijn klas naar de Harbour Bridge gegaan. De Bridge climb lieten we achterwege, maar wel beklommen we één van de pijlers. En het uitzicht was echt ontzettend mooi, zeker op een mooie zonnige dag als deze! :)

Foto's?

;-)






En nu is het weekend. Morgen kan ik uitslapen, dus vanavond ga ik feesten! :)

Fijn weekend allemaal!

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

heeeeeeeeee karin!!!

probeerde je zo net aan te spreken op msn maar je reageerde niet nou ja maakt niet maar ik heb een probleempje ik krijg je skype telefoon niet aan de praat hij gaat wel over maar mensen aan de andere kant van de telefoon kunnen mij niet horen dit is natuurlijk wel essentiel als ik je wil bellen daar in oz zoals jij het zegt. Maar verder is alles hier goed en ben ik druk bezig met het plannen en organiseren van "mijn" gothic festival. Dit gaat voorals nog niet geheel naar verwachting gezeur met sponsoring etc maar de line-up heb ik nu wel zo goed als rond. Verder hoop ik dat je het naar je zin hebt en ik hoop je ook zeker binnenkort te bellen want nu ik skype beltegoed heb wil ik je ook wel spreken. Nou ik hoop je snel weer online te spreken.
love ya en een dikke kus ook van willemijn

vrijdag, 15 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Oh wow, gave foto's zeg! Ziet er super uit daar!

vrijdag, 15 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

ziet er mooi uit! alleen krijg ik er ook een beetje hoogtevrees van, maar jij durft natuurlijk alles ;)
xxxxxx!

vrijdag, 15 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Ohhhh, Ahhhh, Mooie foto's, maarre.... waar is de brug???
(de grootste stalen boogbrug ter wereld).
Dikke kus en een fijn weekend.

vrijdag, 15 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Mooie foto's kaar :) De omgeving ziet er suprevet uit.
Veel knuffels en kusjes

vrijdag, 15 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

hoi karin
prachtige foto's heb je gemaakt
gelukkig is het nu heel mooi weer
en ga je weer wat leuks doen
tot gauw maar weer en groetjes ook van kees
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

zaterdag, 16 september, 2006  
Anonymous Anoniem zei...

Hé moppie, erg mooie foto's. Maarra, die ene dat je de brug ziet van bovenaf, stond jij echt zo hoog?? Word al naar bij de gedachte.... Lekkere koffie bij Starbucks he? Als wij met vakantie zijn en ze hebben er Starbucks kan ik er echt geen genoeg van krijgen. Zowel de warme als koude varianten. HEEEERLIJK! Was overigens wel raar, vorige week BBQ bij mijn ouders gehad, ook met je ouders en Erik erbij. Miste jouw aanwezigheid! Sowieso denk ik heel vaak aan je en ik hoop dat je de rest van de 11,5 maand :-(( met net zulke leuke berichten en foto's blijft komen! Bedankt voor je lieve sms-je (via je moeder). Heb jij de mijne ook ontvangen, laat het me ff weten, ok?!!
Een hele dikke kus and have fun - NO WORRIES! (Ook van Jako)
Danny

zaterdag, 16 september, 2006  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage