zondag 10 juni 2007

Een voorlopig laatste bericht ..

.. wederom vanuit Perth.

Even een heel kort berichtje (want ik heb geen inspiratie en sowieso geen stof) voordat ik morgen naar Dalwallinu vertrek. Wat ga ik in dit gehucht in de middle of nowhere -254 kilometres north-east of Perth- doen, behalve locals ontmoeten, Australische schuurfeesten bijwonen en de zogenaamde countryside van Oz ervaren?

Werken in een countrypub!

Ik zal internet de komende weken hooguit gebruiken om mijn mail te checken. De volgende post laat een paar weken op zich wachten ...

-xxx-!

:)

the piano keys are black and white
but they sound like a million colours in your mind
but they sound like a million colours in your mind ..

12 reacties:

Blogger My Dying Dreams zei...

Ik ben benieuwd naar de middle-of-nowhere foto's over een paar weken dan :)
xxx, Remi

zondag, 10 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Dick zegt :
Hoi schat nou zet m weer op he ! ook daar zal je wel weer dingen zien en doen die ons verbazen ! doegie je buurtje

zondag, 10 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

He country girl..

Werken in een country pub.. weer eens iets heeeeel anders.

Veel plezier en kijk uit op die schuurfeesten he.. je weet maar nooit met die locals.

Kus van mij en de rest en tot over een paar weekjes xxxxx
Kris, Dave en Yvonne

zondag, 10 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

hoi karin

das ff afzien hoor een paar weken werken maar daarna ga je vast weer leuke dingen doen
moeten het een paar weken zonder je post doen maar daarna zal er weer een mega komen
kijk er al naar uit
nou lieverd werkse dan maar en tet de volgende keer
de s ook van kees
doeiiiiiiiiiiiii
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

maandag, 11 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Hallo lief Kaatje,

Dus een paar weekjes hard werken in Dalwallinu, ook niet slecht. Ik heb braaf je link gevolgd en moet zeggen een heel interessant 'gehucht'. Er zitten daar in ieder geval 127 mannen in jouw doelgroep en ik ben benieuwd of daar nog iets interessants tussen zit. Wie de schoen past....
Maar vergeet niet een gedragen schoen kun je niet meer ruilen of terugbrengen en gedragen schoenen aanschaffen is slecht voor je voeten.
Succes dus.

Hele dikke kus, knuffel en kroel maar weer (ja, ja, ook weer van je pa) enne... werk niet te hard, het moet wel leuk blijven immers.

maandag, 11 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

oke jammer maar helaas, ik kijk iig naar je volgende post uit! veel plezier x

maandag, 11 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Dan zal ik voor de komende periode maar wat boeken gaan huren. Ik zal je berichten missen.
Maar zo'n lange tijd niet werken is ook weer een beetje te veel van het goede.
Tot de volgende post

maandag, 11 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Mop,

Ben benieuwd of je die weken daadwerkelijk vol gaat houden....? Maar goed in een barretje werken is sowieso leuk toch? Waarschijnlijk ken je op dag 2 alle gasten die er dagelijks komen.

Ik hoorde dat je naar fiji gaat? Gaaf, maar verdiep je ook nog eens in tahiti voordat je gaat boeken. Vonden wij leuker en aangenamer dan Fiji.

Veel plezier en werkse.
Kus,
Danny

maandag, 11 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Depends on who is playing the piano ;)

donderdag, 14 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Hallo lieverd.

Ik ben vandaag bij je moeder op bezoek. Erik van school opgehaald en naar pianoles gebracht, daaarna ben ik met je moeder en Erik naar de c1000 geweest en dat was hardstikke gezellig. Je moeder is nu aan het roerbakken.

Ik heb gelezen dat je weer lekker aan het werk bent en dat je het hardstikke naar je zin hebt. Laat je handen maar lekker wapperen, maar niet te hard.

Ik hoop je nou snel weer te zien want ik mis je.
xxxxxxxxx kusjes

donderdag, 14 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

Hey Karin!

Zo te lezen vermaak jij je nog prima, lekker hoor!

En heb je de foto's van je moeder al gekregen?
Ze heeft ze net ook naar mij gestuurd.
Leuk he!!

Lekker vlot koppie! Zo ben je straks een jaar weggeweest, kom je terug, heb je een "jongere" moeder!

Ik geloof dat ik haar volgende week maar weer eens ga meenemen naar Sienna, onze Italiaan, samen de boel op stelten zetten, leuk!

liefs,
Ligaya

vrijdag, 22 juni, 2007  
Anonymous Anoniem zei...

LIEFFIE!

Kom eens met een nieuw berichtje! Of neem je telefoon eens op ;)

KUS!

maandag, 16 juli, 2007  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage